نحوه فعالیت مشاورین املاک آمریکا

در روش سنتی و قدیمی که هنوز در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، شما برای دست‌یابی به نتیجه دلخواه در خرید و یا فروش ملک، ناچارید با چند بنگاه مشاورین املاک در منطقه‌ی مورد نظر در تماس باشید. حال آنکه در آمریکا، مشاورین املاک آمریکا که دارای مجوز از دولت ایالتی هستند می‌توانند با استفاده از سیستم کامپیوتری جامع و یکپارچه اطلاعات مسکن، به  اطلاعات تمامی ملک‌هایی که برای فروش یا اجاره در بازار عرضه شده است، دسترسی داشته باشند. البته طبیعی است که تخصص و تجربه مشاور املاک، می‌تواند در نتیجه استفاده از سیستم جامع املاک (MLS) اثر گذار باشد. لذا چنانچه شما قصد دارید تا به طور مثال در شهر سن‌دیگو ملکی را خریداری یا به فروش برسانید، می‌توانید به راحتی فقط یک مشاور متخصص و با تجربه را انتخاب کنید و او قادر خواهد بود با دسترسی به سیستم کامپیوتری، خدمات لازم را ارائه نماید.

مشاورین املاک Bluxen، با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه خرید و فروش املاک مسکونی و تجاری در شهر سن‌دیگو، ایالت کالیفرنیا، آماده‌ی هرگونه مشاوره‌ی رایگان و کمک به هم‌وطنان عزیز در این موارد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق تلفن ۸۵۸.۵۳۵.۰۰۰۰ و یا پست الکترونیکی info@bluxen.com این دفتر تماس حاصل فرمائید. همچنین هموطنان ساکن ایران، در صورت تمایل می توانند از Viber برای تماس با شماره ۸۵۸.۹۲۲.۴۸۴۵ استفاده کنند.

6 پاسخ
  1. نیما
    نیما says:

    سلام خسته نباشید یه سوال برام پیش اومده بارها در سایتها و رسانه های مختلف این سوالو مطرح کردم اما کسی جواب درستی بهم نداد امیدوارم شما بتونید اطلاعات دقیقی به بنده بدید سوالم اینه کسی که در منطقه بورلی هیلز لس انجلس یک خونه تو مایه های ۳۰میلیون دلار داره ماهانه چقدر بابت این قیمت مالیات بر مسکن پرداخت میکنه؟

  2. وحید کریمی
    وحید کریمی says:

    سلام من میخواهم یک آژانس املاک در ایران بزنم میخواهم من را راهنمایی کنید آژانسی موفق و بزرک داشته باشم
    و مطمن باشم که دیگر آژانسهایم بصورت مرتب کار میکنند و کمسیون کامل واریز میشود لطفا بصورت کامل باشه ممنون میشم
    یا سپاس فراوان

  3. Rita
    Rita says:

    سلام.
    می خواستم یک سری اطلاعات راجع به خرید خانه از طریق RENT TO OWN دریافت کنم. و آیا قابل اطمینان هست یا خیر.
    با تشکر

  4. تمنا
    تمنا says:

    درود. باخرید ملک در امریکا میتونیم اقامت بگیریم. من ایران هستم . حداقل میزان سرمایه برای خرید ملک در امریکا چقدر ست؟؟

دیدگاه ها غیر فعال است.